ďalší
článok
Romantika, vášeň, či hravosť?
Článok

Romantika, vášeň, či hravosť?

kategórie: Vzťahy, Nežnosti, Tipy a rady, Intimita, Sex a sexualita, Erotické pomôcky, Postelné hry, Vášeň, Ženská cykličnosť |
publikované: 06.03.2016 | autor: Intimi

Hľadanie naplnenej sexuality... Návrat elegantnej erotiky... Objavovanie ciest, ktoré vedú k potešeniu....

Toto vystihuje značku YES FOR LOVE, ktorej sa viac povenujeme, kedže máme tému mesiaca Ženská cykličnosť, ktorá je aj o objavovaní. Vo včerajšom článku nám Denisa krásne opísala, ako to funguje a napísala pre mužov návod, ako na to, kedy mať horúci a vášnivý sex a kedy romatiku a skôr maznať svoju partnerku.


A na to, ako si lepšie vychutnať jednotlivé fázy, je kolekcia kozmetiky YESforLOV ako stvorená, pretože nám ponúka aj tie nežné kúsky, ako napríklad masážne oleje a sviečky, ale nájdeme aj hravé hry, či zväzovanie.


Táto značka nie je len hociaká, má glamour francúzske zázemie. Jej zakladateľ je vášnivý a vyhradený pôžitkár, špecialista a tvorca inovatívnych konceptov, Christian Palix. A ako vznikol tento nápad? „Počas debaty s priateľmi, kedy som bol šokovaný nedostatkom predstavivosti jedného páru, keď prišlo na to, ako si okoreniť intímny život. Toto poznanie ma nakoplo vytiahnuť ľudí z ich sexuálnej stagnácie a pomôcť im s ich kreativitou. Chcel som vytvoriť značku, ktorá bude zdrojom nápadov a inšpirácií. Zahrnúť potešenie do bežného dennodenného života a prebudiť vášeň, hravosť, kreativitu a intimitu v aktoch.“ Hovorí Christian.

image

Hľadanie naplnenej sexuality... Návrat elegantnej erotiky... Objavovanie ciest, ktoré vedú k potešeniu....

 

Láska flirtuje s potešením....

Neviditeľná fixka na telo, lahodný perleťový púder, krém na zadoček, atď., to všetko sú vitaminy na lásku...

Inovatívne a dráždivé, také sú produkty YESforLOV, navrhované na použitie pred, počas alebo po akte. Pre ženy, pre mužov, pre sólo použitie, alebo v páre. Tak aby zodpovedali všetkým požiadavkám súčasnej doby a jej zvykom.

Táto značka bola predstavená po prvýkrát v októbri v roku 2007 a rovno vyhrala ocenenie a predbehla tak ostatných 60 značiek.

Ruka v ruke s vedou

Zakladateľ značky Christian Palix nenecháva nič na náhodu a preto pri tvorbe značky nabral tým odborníkov z rôznych oblastí, tiež sa spojil so sexuológmi a gynekológmi. Preto všetky produkty sú dermatologicky testované, prešli gynekologickou kontrolou, neobsahujú mydlo, alkohol, ani žiadne parabeny či alergeny. Naviac, obsahujú zložku, ktorá pôsobí na pokožku hydratačne a regeneračne.

Príliš cuhtné, príliš lahodné

Ako vytvoriť rafinovaný a diskrétny vizuál, ktorý by spojil lásku a glamour?
product

Christian Palix oslovil dizajnéra Philippe Di Méo a jeho agentúru RESO Design, ktorá sa venuje luxusným značkám už roky, ako napríklad Moët&Chandon, alebo parfémy Jean-Paul Gaultier, či v poslednej dobe Swarovski.

A tak sa dizajnérovi podarilo vytvoriť logo a dizajn značky, ktoré sú elegantné a bez tabu.

A musíme uznať, že produkty sú nie len krásne vzhľadom, ale majú skutočne výbornú kvalitu, krásne vône a v neposlednom rade výborné využitie ;)

P.S. Členovia Intimi pozor! Počas marca máte na tieto produkty dopravu zdarma a výhodné ceny. Ponuka plati len do konca marca! Nie si členom? Regustruj sa sa TU.

autor: Intimi

diskusia k článku

články, ktoré sa Vám budú páčiť

partneri